best free css templates

FAQ

1. Dlaczego gra nie jest całkowicie darmowa?

Gra nie jest darmowa po to byśmy mogli dalej ją rozwijać i dać Wam produkt jak najlepszej jakości. Nasze stałe miesięczne wydatki to:
- ZUS: 1457,49 zł
- biuro rachunkowe: 369 zł
- internet: 62,72 zł
- prąd: ok. 50 zł
- serwery: 460 zł

Daje to 2399,21 zł na miesiąc. Nie liczymy tutaj kosztów sprzętu oraz kilkuletniej pracy naszej ekipy (mniej więcej od roku 2012). Dodatkowo chcieliśmy zauważyć, że nie dostajemy pełnej kwoty, którą wpłaca użytkownik. Od każdej Waszej wpłaty odejmujemy:
- 23% podatku VAT
- 30% prowizji dla sklepu Google Play, iTunes lub Steam
- 18% podatku dochodowego od ewentualnych zysków

2. Na co wpływa moja ocena w Google Play, AppStore lub Steam?

Rozumiemy, że nie wszystkim nasza gra może się podobać i przez to nisko ją ocenia. Jeśli jednak oceniasz nisko grę w sklepie po to, by zmobilizować nas do pracy to niestety nic tym nie osiągniesz. Nie jesteśmy w stanie poświęcić więcej czasu na grę, bo po prostu go nie mamy. Twoja niska ocena powoduje jedynie, że sklepy w swoich algorytmach obniżają jakość gry i rzadziej pokazują ją innym użytkownikom przez co gra staje się mniej popularna. Nie trzeba oczywiście tłumaczyć, że im mniejsza popularność gry tym trudniej będzie jej się przebić i konkurować z innymi grami przez co może po prostu "umrzeć" śmiercią naturalną. Dodatkowym "szkodliwym" czynnikiem jest to, że żużel jest popularny w nielicznych krajach, a więc osoby np. z Hiszpanii, którzy pobiorą grę automatycznie wystawią jej niską ocenę. Jeśli, więc podoba Ci się gra to najgorsze co możesz zrobić to wystawić niską ocenę.

3. Jak wykonać kopię zapasową danych?

Wirtualne monety oraz odblokowane tory i zespoły są przywiązane do Twojego konta w grze. Wystarczy, że założysz konto - opcja ta dostępna jest w ekranie "Profil" w grze. Zalogowanie się na dowolnym urządzeniu powoduje odczyt Twoich osiągnięć z serwera.

Możesz również synchronizować (zapisywać i odczytywać) stan gry w trybie kariery i ligowym. Limit zapisanych danych to 10MB na jednego użytkownika.

4. Dlaczego w grze nie ma prawdziwych nazwisk wszystkich zawodników?

Niestety, nie posiadamy licencji by móc używać prawdziwych nazwisk wszystkich zawodników oraz nazw drużyn i ich herbów. Chcieliśmy jednak zapewnić, że robimy co w naszej mocy, by nawiązać współpracę z jak największą liczbą klubów.

5. Dlaczego usuwane są starsze wersje gry?

Jest kilka powodów:

1. Umowy licencyjne zawierane są na określony czas.

Nie możemy używać licencjonowanych nazw w grze po upływie tego czasu. Zmiana nazwisk z prawdziwych na fikcyjne na pewno nie spotkałaby się z dobrym odbiorem graczy.

2. Łatwiejsze wdrożenie nowych funkcjonalności.

Cały czas staramy się rozwijać serię Speedway Challenge. Wiele z nowości, które pojawiają się w kolejnych odsłonach serii wymagałoby znacznie więcej pracy, gdyby miały być wdrożone w starszych wersjach. Z punktu widzenia programistycznego o wiele łatwiej jest wdrożyć dużą funkcję wprowadzając ją w nowej wersji gry.

3. Starsze wersje są gorsze jakościowo.

Nowy użytkownik, który nie grał w żadną z naszych gier mógłby pobrać jedną ze starszych wersji. Jego opinia na temat serii Speedway Challenge bazowałaby jedynie na wrażeniach ze starszej wersji gry.

4. Koszty utrzymania.

Wspieranie starszych wersji gry wymaga nakładu kosztów. Trzeba opłacić serwery, a także wykonywać aktualizacje bibliotek, które używamy w grze. To wszystko wymaga czasu, który wolimy przeznaczyć na rozwój serii.

6. Wykupiłem pełen tryb, a dostaję informację, że jest nieaktywny - co robić?

Produkty w grze są obsługiwane przez Sklep Google Play lub AppStore. Po wykupieniu dowolnego produktu w aplikacji w większości przypadków jest on później cały czas aktywny w grze. Czasem zdarza się jednak, że produkt przestaje być aktywny. Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej, aby go przywrócić.

Uwaga! Przed przystąpieniem do tego procesu wykonaj kopię zapasową bazy danych zgodnie z opisem w punkcie "3. Jak wykonać kopię zapasową danych?".

Jeśli posiadasz urządzenie z system Android rozpocznij od punktu nr 1. Jeśli posiadasz urządzenie z zystemem iOS rozpocznij od punktu nr 4.

1. Upewnij się, że produkt został zakupiony na tym samym koncie Google Play na którym jesteś zalogowany w Sklepie.

Uruchom aplikację "Sklep Play", kliknij w prawy górny narożnik (z ikoną Twojego konta), wybierz "Płatności i subskrypcje", a następnie "Budżet i historia". Twój zakup musi być tam widoczny.

2. Wyczyść dane aplikacji gry.

Uruchom "Ustawienia", następnie "Zarządzaj aplikacjami" (lub "Aplikacje"), znajdź aplikację "SC21" (lub "Speedway Challenge 2021"), wybierz "Pamięć" i kliknij "Wyczyść dane".

3. Wyczyść dane aplikacji Sklepu Google Play.

Uruchom "Ustawienia", następnie "Zarządzaj aplikacjami" (lub "Aplikacje"), znajdź aplikację "Sklep Google Play", wybierz "Pamięć" i kliknij "Wyczyść dane".

4. Odinstaluj grę.

Proces dezinstalacji różni się w zależności od zainstalowanego systemu operacyjnego, ale w większości przypadków wystarczy przytrzymać palcem na ikonie aplikacji, a następnie przesunąć ją w kierunku ikonki kosza lub też tekstu "Odinstaluj" lub "Usuń".

5. Zrestartuj telefon.

Po zrestartowaniu odczekaj ok. 30 sekund.

6. Włącz internet (wifi lub dane komórkowe).

Najlepiej uruchom przeglądarkę internetową i otwórz jakąś stronę internetową, by upewnić się, że połączenie z internetem jest aktywne. Odczekaj ok. 30 sekund.

7. Zainstaluj grę.

Uruchom aplikację Sklepu, a następnie wyszukaj "Speedway Challenge 2021". Pobierz i zainstaluj grę. Po instalacji odczekaj ok. 30 sekund.

8. Uruchom grę.

Po uruchomieniu gry odczekaj w głównym ekranie menu ok. 30 sekund.

9. Sprawdź czy tryby są odblokowane.

Najlepiej zrobić to otwierając ekran "Sklep". Jeśli produkt jest odblokowany nie będzie widoczny na ekranie. Jeśli jest widoczny to kliknij w przycisk wczytujący płatności (znajduje się na dole po prawej stronie). Odczekaj ok. 30 sekund i sprawdź czy tryby nadal są zablokowane. 

Jeśli wykonałeś wszystkie punkty i produkty nadal są zablokowane wyślij nam informację o błędzie. Wejdź w ekran "Ustawienia", a następnie kliknij w przycisk "Zgłoś" przy tekście "Zgłoś błąd". Podaj adres mailowy oraz opisz problem i kliknij "Wyślij". 

Adres

ul. Torowa 5
63 - 400 Ostrów Wielkopolski