Produkty w grze są obsługiwane przez Sklep Google Play lub AppStore. Po wykupieniu dowolnego produktu w aplikacji w większości przypadków jest on później cały czas aktywny w grze. Czasem zdarza się jednak, że produkt przestaje być aktywny. Postępuj zgodnie z instrukcją poniżej, aby go przywrócić.
Uwaga! Przed przystąpieniem do tego procesu wykonaj kopię zapasową bazy danych zgodnie z opisem w punkcie "3. Jak wykonać kopię zapasową danych?".
Jeśli posiadasz urządzenie z system Android rozpocznij od punktu nr 1. Jeśli posiadasz urządzenie z zystemem iOS rozpocznij od punktu nr 4.
1. Upewnij się, że produkt został zakupiony na tym samym koncie Google Play na którym jesteś zalogowany w Sklepie.
Uruchom aplikację "Sklep Play", kliknij w prawy górny narożnik (z ikoną Twojego konta), wybierz "Płatności i subskrypcje", a następnie "Budżet i historia". Twój zakup musi być tam widoczny.
2. Wyczyść dane aplikacji gry.
Uruchom "Ustawienia", następnie "Zarządzaj aplikacjami" (lub "Aplikacje"), znajdź aplikację
"SC" (lub "Speedway Challenge"), wybierz "Pamięć" i kliknij "Wyczyść dane".
3. Wyczyść dane aplikacji Sklepu Google Play.
Uruchom "Ustawienia", następnie "Zarządzaj aplikacjami" (lub "Aplikacje"), znajdź aplikację "Sklep Google Play", wybierz "Pamięć" i kliknij "Wyczyść dane".
4. Odinstaluj grę.
Proces dezinstalacji różni się w zależności od zainstalowanego systemu operacyjnego, ale w większości przypadków wystarczy przytrzymać palcem na ikonie aplikacji, a następnie przesunąć ją w kierunku ikonki kosza lub też tekstu "Odinstaluj" lub "Usuń".
5. Zrestartuj telefon.
Po zrestartowaniu odczekaj ok. 30 sekund.
6. Włącz internet (wifi lub dane komórkowe).
Najlepiej uruchom przeglądarkę internetową i otwórz jakąś stronę internetową, by upewnić się, że połączenie z internetem jest aktywne. Odczekaj ok. 30 sekund.
7. Zainstaluj grę.
Uruchom aplikację Sklepu, a następnie wyszukaj "Speedway Challenge". Pobierz i zainstaluj grę. Po instalacji odczekaj ok. 30 sekund.
8. Uruchom grę.
Po uruchomieniu gry odczekaj w głównym ekranie menu ok. 30 sekund.
9. Sprawdź czy tryby są odblokowane.
Najlepiej zrobić to otwierając ekran "Sklep". Jeśli produkt jest odblokowany nie będzie widoczny na ekranie. Jeśli jest widoczny to kliknij w przycisk wczytujący płatności (znajduje się na dole po prawej stronie). Odczekaj ok. 30 sekund i sprawdź czy tryby nadal są zablokowane.
Jeśli wykonałeś wszystkie punkty i produkty nadal są zablokowane wyślij nam informację o błędzie. Wejdź w ekran "Ustawienia", a następnie kliknij w przycisk "Zgłoś" przy tekście "Zgłoś błąd". Podaj adres mailowy oraz opisz problem i kliknij "Wyślij".